TERMENUL DE LIVRARE

Odata ce ati lansat comanda, este de asteptat sa o primiti in zilele lucratoare, eventual si sambata, in decurs de.. 

COSTURILE DE TRANSPORT

Transportul este  CONTRA COST, se percepe o taxa de transport in functie de greutate volum si distanta fata de punctul de livrare. Mentiune : pentru produsele furnizate se percepe o taxa suplimentara ce reprezinta Servicii Livrare, al carei cuantum este stabilit anterior preluarii Comenzii Finale de catre consultantul de Vanzari. Plata serviciilor de livrare se achita odata cu contravaloarea produselor comandate. Transportatorul raspunde de asigurarea produselor de la furnizor la beneficiar.

POLITICA DE RETURURI

Ne puteti returna produsul (produsele) cumparat(-e) si achitat(-e) in termen de 10 zile calendaristice de la primirea acestuia (acestora).
Consumatorul (clientul) are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati, daca motivul invocat (si dovedit prin foto) este legat de calitatea executiei si sau a materialelor folosite, altele decat in descriere, dimensiunile neconforme cu cele din descrierea si prezentarea produselor. Invocarea unui motiv se face, in termen de 5 zile calendaristice de la primirea produsului.
Reclamatiile pot fi primite la adresa de contact a firmei noastre, vezi pagina de contact cu adresa, nr. telefon si e-mail.
De asemenea si in urmatoarele situatii:

    -Produsul este deteriorat sau defect;

    - Ati primit alt produs decat cel comandat;

    - Diferenta dintre imaginea produselor din magazin on-line si cel primit de dumneavoastra este evidenta si se dovedeste (inclusiv diferenta de culori dar nu si cea de nuanta). Cu toate acestea, conform Conditiilor de Utilizare ale acestui site, toate pozele sunt cu titlu informativ, desi ele incearca sa reflecte cat mai corect produsul pe care il veti primi. Culorile sunt vizualizate diferit de la placa grafica a calculatorului, la monitor, rezolutie etc.

Pentru motivele aratate mai sus aveti la alegere doua optiuni:

  1. Vom inlocui produsul deteriorat, caz in care nu va mai trebui sa achitati dumneavoastra contravaloarea transportului. Va rugam sa verificati starea produsului livrat in prezenta delegatului transportatorului. Daca produsul este deteriorat, va rugam sa mentionati acest fapt pe formularul de transport si sa reclamati imediat acest fapt catre societatea noastra. Daca produsul ajunge la dumneavoastra deteriorat, va rugam sa refuzati primirea acestuia. In caz contrar, orice reclamatie ulterioara este nula, va rugam sa desfaceti (despachetati produsul in prezenta curierului) pentru a verifica integritatea lui (lor). Daca ulterior constatati ca produsul este defect, prezinta defectiuni de executie si montaj, va rugam sa ne contactati.
  2. Veti primi integral suma pe care ati cheltuit-o.

RETURNAREA PRODUSULUI

- Produsul trebuie returnat, in ambalajul original la sediul societatii

-Costurile transportului la retur nu se inapoiaza. Vom accepta la transport numai produsele care au taxe de transport preplatite direct prin noi.

-Returnarea banilor se face prin aceeasi metoda prin care ati efectuat plata.